Hoppsan...

Som jag tidigare har berättat har jag hållit på och framkallat bilder under de senaste veckorna, tycker det är så kul att ha "riktiga" bilder, och inte bara ha dom lagrade på datorn. När jag kollade igenom innehållet av den senaste framkallningen blev jag lite konfundersam. Det visade sig att jag fått 21 kopior av samma bild.
Antingen så har jag råkat trycka i det antalet av misstag, eller så har FujuDirekt klantat sig lite. Spelar inte så stor roll egentligen, men 21 kopior är väl lite i värsta laget, haha. Vet inte riktigt vad jag ska göra med alla bilder, allmän utdelning...?



Den här måndagen kommer jag spendera i tvättstugan!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, lite väääl många va :P Ni får spara dom o ge i julklapp till släktingarna :D

2011-02-21 @ 11:49:23
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha ja 21 st likadana kanske är att överdriva lite fast det var en fin bild på er :)

2011-02-21 @ 14:59:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0