Listdags!

Det är dags för en lista igen:)



1. Är du kär?
Väldigt.
2. Har du snusat? Har aldrig provat och kommer aldrig göra det heller.
3. Har du fimpat en cigg på någon annan? Nej, varför skulle jag?
4. Har du legat i sängen bredvid en kille? Ja.
5. Har du blivit dumpad? Ja, tyvärr.
6. Har du blivit slagen allvarligt? Nepp.
7. Tar du droger? Skulle inte tro det.
8. Har du pussat en tjej? Jadå, många gånger.
9. Hatar du någon? Hatar är ett starkt ord, men det finns definitivt människor som jag ogillar.
10. Älskar du någon? En hel del. 

11. Har några av dina vänner svikit dig?
Svikit och svikit… Visst har jag blivit besviken på ett par vänner emellanåt men det är inget som inte gått att reda ut!
12. Har du djur? Två katter men de bor hos mamma.
13. Hatar du dig själv? Nej, det vore väldigt jobbigt i sådana fall…
14. Gillar du orange? Det är inte min favoritfärg, men visst kan det vara fint!
15. Har du haft oskyddat sex? Det vore väl ganska klantigt?
16. Har du någon sjukdom? Inte vad jag vet.
17. Har du skämt ut dig för den du gillar? Alldeles för många gånger.
18. Har du en plattång? Ja, men använder den mest för att locka håret;)
19. Har du sjukt bra humor? Nej den är sjukt dålig egentligen, men huvudsaken är att någon roas;)
20. Gillar du att stå i duschen i flera timmar? Jag skulle nog bli ganska uttråkad av att duscha i flera timmar, men däremot kan jag fortsätta duscha ett tag bara för att det är skönt.

21. Har du en hund?
Nej, jag är ingen hundmänniska.
22. Har du skilda föräldrar? Ja, men dom var aldrig gifta heller.
23. Har du gått på simskola? Nej, jag lärde mig simma ganska tidigt.
24. Har du fuskat? På prov i skolan, svar ja. Många gånger. Jag kom undan med det varje gång också;)
25. Har du en kanin? Nej, men jag hade en när jag var yngre.
26. Har du lunar? Har haft det under min fjortistid. Mini_martini08 var mitt namn, så ja… Det var ganska många år sen, haha!
27. Har du MSN? Japp.
28. Gillar du att fota? Nja, människor i sådana fall.
29. Gillar du tacos? Det är en av mina favoriträtter!
30. Har du dansat? Japp, gick på dans i 6 år.

31. Har du spelat fotboll?
Det har jag också gjort. Gjorde aldrig ett enda mål;)
32. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, men passion.
33. Har du ätit sniglar? Nej, är inte så intresserad av att prova det heller…
34. Äger du en locktång? Flera stycken.
35. Gillar du att tugga tuggummi? Ja.
36. Gillar du räkna matte? Verkligen inte, däremot är jag stolt över mig själv som läst matte C och klarat det!
37: Har du gråtit inför en vän? Ja.
38. Har du sett någon dö? Nej, tack och lov.
39. Säger du vad du vill? Tyvärr gör jag nog det lite för ofta, det kanske inte är bra att vara fullkomligt ärlig alla gånger…
40. Kan du tala spanska? Inte längre, men läste det i skolan.

41. Älskar du sommaren?
Såklart!
42. Gillar du att städa? Inte direkt, men det är nödvändigt om man inte vill bo i en svinstia.
43. Gillar du att sova länge? Ja, älskar att ligga och dra mig på morgnarna.
44. Har du vart med om en olycka? Ingen större olycka vad jag kan minnas.
45. Är du förvirrad? Oh ja!
46. Gillar du att shoppa? Det är hur kul som helst!
47. Har du varit i Paris? Ja.
48. Gillar du spindlar? Nej fy fan.
49. Klarar du dig själv? Absolut.
50. Lagar du ofta mat? Typ varje dag!

51. Är du klantig?
Jag är världens största klantarsel.
52. Har du foppatofflor? Nej det har jag inte, men jag kanske borde skaffa ett par för de är riktigt sköna att gå i. Men fula som stryk.
53. Sminkar du dig innan skolan? Ja, vill se någorlunda vårdad ut när jag befinner mig bland folk.
54. Har du träffat en kändis? Väldigt många.
55. Har du busringt? Haha, det var ju typ det roligaste som fanns när man var yngre…
56. Har du velat göra saker men inte vågat? Hmmm, säkert.
57. Har du tältat? Ja, även om jag hatar campingliv.
58. Har du lekt anden i glaset? Ja, och fått läskiga svar också!
59. Skäms du ibland? Det gör väl alla. 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sådana där listor är så roliga att läsa om andra :) Fin bild på dig!

2011-02-22 @ 10:57:54
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Sådana listor är roliga att göra o läsa tycker ja :)

2011-02-22 @ 13:19:00
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Dennis

Oj intressant lista! Jag tror nästan att orange kan vara årets vår färg, har den känslan :P

Visst ska man vara stolt över sitt Matte C, det var tuffa tider för mig under gymnasiet!



Fin outfit, gillar hur dina örhängen matchar tishan :)

2011-02-22 @ 13:29:04
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

kul att läsa, du är så söt :D

Sv: ja det är jag! hehe, bra på mycket :D man måste ju vara lite självgod, det ger egokick, testa!

Hoppas du haft en fin dag, g'night & sweet dreams!

2011-02-22 @ 23:11:28
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0