Update

Det känns som om det är dags att slänga in en lista här på bloggen igen, det var ett tag sen sist=)



Vad gjorde du kl 8 imorse? Då ringde min väckarklocka, så jag tryckte väl på snooze...
Vad gjorde du för 15 min sedan? Borstade tänderna och gjorde mig i ordning för natten.
Det sista du sa högt? Bra fråga. Jag kan prata en del med mig själv ibland, annars var det väl ett "hejdå" i mitt senaste telefonsamtal;)
Det senaste någon sa till dig? Hej då tillbaka?
Vad har du druckit idag? Enbart vatten och proviva. Duktigt!
Vad var det senaste du åt? Förutom ett äpple och ett päron nu på kvällen blev det en wook till middag.
Vad var det senaste du köpte? En macka till lunch.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Snö och kallt!
Godaste glassmaken? Kan inte välja mellan vanilj och blåbär. Och eventuellt jordgubb...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske inte direkt kärlek, men jag tror på en direkt attraktion! Kärlek är något som växer fram.
Sover du tungt? När jag väl har somnat så sover jag.
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan tack och lov.
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg.
Är du höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Jag har haft en väldigt bra dag så jag är glad! Men trött=)
Favoritgodis? Lakritsrullar, polly och sura band.
Sommarplaner? Har inte tänkt så långt ännu, men det lutar åt jobb och en eventuell resa!
Hur många kuddar har du i sängen? The fantastic four.
Morgon eller nattmänniska? Snarare kvällsmänniska...
Vad är viktigast för dig? Kärlek. Att man har vänner och familj vid sin sida.
Är du kittlig? Väldigt!
Snarkar du? Inte vad jag vet, men däremot påstår min pojkvän att jag pratar i sömnen ibland... Hmmm.
Stjärntecken? Vattuman.
Äckligaste insekten? Spindel.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Det var vid halv 5-tiden när jag gick hem från skolan=)
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavlor och hyllor.
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Frågan är snarare vad jag inte skulle köpa...
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? För en viss tid, men inte för all framtid.
Beskriv dig själv med tre ord? Envis, viljestark och glad.
Jag tränar? Promenader och styrka.
Är det något du absolut inte äter? Pyttipanna, ärtor, majs och bönor.
Sparare eller slösare? Både och!
Hur lång är du? Ca 1.70 cm.
Har du någonsin åkt ambulans? En gång.
Har du några ärr? Ett på handleden.
Brukar du komma i tid? Alltid! Tycker det är väldigt respektlöst av folk att inte passa tider.
Vad samlar du på? Minnen.


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

skoj med lite listor då och då :)

2011-01-19 @ 22:30:13
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken kul lista :) Får nog sno den från dig. Söt bild också, fina du.

2011-01-20 @ 01:10:33
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Josefin

Väldigt fin bild !

2011-01-20 @ 16:56:45
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: tess

ROligt lista :) Jag älskar att både läsa och göra sånna listor, men jag känner mej så ego när jag lägger upp dem hehe. Kanske snor denna av dej ändå om det är okej? :)

2011-01-20 @ 21:58:14
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0