Let´s go ego!

Efter lite läsning nu på morgonen är jag redo att få ut massor av dagen. Mamma är bortbjuden på bröllop idag så jag har hela lägenheten för mig själv tills imorgon, nice:) Det betyder att jag får lite ego-tid, alltid uppskattat!



Ikväll är jag utbjuden på middag men har inte bestämt mig för om jag ska tacka ja eller nej ännu. Det kanske låter dumt att jag funderar på att tacka nej till en middag, men jag känner på mig att den kanske inte kommer bli så trevlig så därför kanske det är lika bra att inte gå alls. Har ingen lust att kvällen ska sluta i kaos.

We´ll see!


Kommentarer
Postat av: Carro

gött med lite egentid!

Låter ju dessvärre som ett svårt beslut med middagen, hoppas det blir bra, vilket du än kommer fram till att göra =)

2011-06-18 @ 14:22:38
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: My beauty Secrets

jätytefin bild på dig :)

2011-06-18 @ 19:46:58
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0