Hemmafrun

Kom upp till Umeå igår eftermiddag och sedan dess har det varit full rulle. Det har tvättats och städats, dammats och putsats, handlats och fixat. NU är allt äntligen klart. Känner mig verkligen som en hemmafru som donat här hemma, bakade till och med scones till frukost! Har även bakat en stor brownie i form av ett hjärta nu under eftermiddagen som Fredrik ska få sen när han kommer hem. Romantiska jag. Fredrik har varit iväg och åkt inlines den jäkeln medan jag fått sköta allt här hemma. Fast inte mig emot, det är hur skönt som helst att städa när man kastat ut den största skiten;) Nej nu skojar jag bara. Lite;)



Ikväll blir det mys med godis och film. Fredrik åker tillbaka till Stockholm tidigt imorgon bitti så det gäller att ta tillvara på den sista tiden innan det är dags för distansförhållande igen!


Kommentarer
Postat av: Carro

haha "..den största skiten..." Vad rolig du är!! :D

och mys o fiint av dig med det stora hjärtat! =)

2011-09-03 @ 16:59:08
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0