Generation fett

Jag har kollat på det gamla programmet Generation Fett som gick på TV3 för ett par år sedan men som man kan se på webben. Oh my good säger jag bara, jag kommer aldrig sluta förundras över USA och den blandingen av feta och skinny människor som finns där. I vissa delstater kan man knappt få tag på annat än friterad mat medan människorna i andra knappt äter något fett alls och sägs vara de mest hälsomedvetna i världen.
 
 
Något som förundrar mig mest är fenomenet squashing. Det går ut på att feta kvinnor (i 300-kilosklassen) sätter sig på smala män och hoppar lite. Detta är tydligen en stor njutning för vissa män, att få se de här kvinnornas fett när de guppar. Jag smäller av. Nog för att det finns fetischer hit och dit, men fy fan vad äckligt.
Skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst om detta, det är ganska intressant att se och höra folk berätta om hur deras mål är att bli världens fetaste, att de faktiskt vill bli större än vad de redan är. Dessutom är det kul och höra hur vissa smala män talar öppet om hur mycket de älskar feta kvinnor, hur de njuter av att ta hand om sina kvinnors feta kroppar med allt vad det innebär. Tvättning, toalettbesök osv. Och de tänder på det och älskar de där valkarna.
 
Jag har bara sett första säsongen än så länge och är bra nyfiken på andra! Lär väl bara sitta och gapa när jag påbörjar den säsongen också, haha.

Kommentarer
Postat av: anna

haha usch, vilken udda fetisch!

2012-07-01 @ 09:56:12
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Dragana

Usch... att vissa människor tillåter sig själva att bli så stora! :S

2012-07-01 @ 18:32:18
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0