För gott för att stå emot

Kände mig jättenyttig vid lunchen idag då det serverades sallad med massor av nyttigheter i, men denna känsla försvann när det serverades hallontårta på eftermiddagens konferens. Jag kunde inte stå emot.



Nu är jag inne på min näst sista praktikvecka och jag har räknat ut att jag har 3 vanliga dagar kvar eftersom det händer lite annat spännande den sista tiden. Det känns lite vemodigt. Jag hatar avsked men samtidigt känner jag att det nu är dags att gå vidare. Har lärt mig så otroligt mycket det senaste halvåret och det kommer jag ha stor använding av det sista året av min utbildning. Jag kunde inte ha hamnat på en bättre praktikplats!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh gott! Det är alltid en konstig känsla att lämna ett ställe bakom sin. Men med det kommer alltid något nytt. :)

2012-05-29 @ 20:55:55
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Carro

Gooottt!

2012-05-29 @ 21:55:14
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0