Kovalam

Hoho... Befinner mig i Kovalam just nu, lite som Varkala fast med forsaljare. Blir galen pa de som tranger sig pa en, det racker val med att man sager nej en gang?! Blir sa less nar de staller sig bredvid en pa stranden och vagrar ga darifran fastan man viftar bort dom. Nej, det gillar vi inte. Var aven en svang forbi Trivandrum igar, men dar fanns det absolut ingenting att se. Typ inte en enda affar! Och det ska vara Keralas storsta stad liksom, jeje...

Inser att hemresan narmar sig for fullt. For tillfallet vill jag faktiskt inte hem for jag har det valdigt bra dar vi befinner oss nu, men det ska saklart bli skont ocksa. Natten till sondag bar det av tillbaka till Trichy, och sen borjar den 3 dagar langa hemfarden pa mandag. Det enda positiva med att ha en sa lang resa framfor sig ar att vi far spendera ett dygn pa Sri Lanka helt gratis! Boende, mat, transport till och fran flygplatsen osv. Det later val inte helt fel?

Imorgon funderar vi pa att aka till Indiens sydligaste udde, men vi far se om det blir av. Det tar tydligen 2 timmar att aka dit och sen ska vi tillbaka ocksa, sa vet inte riktigt om det ar vart det. Har hort av de andra tjejerna att det inte ar sa mycket att se, men det vore ju kul att besoka stallet dar 3 hav mots. We'll see.

Just nu ar jag proppmatt efter en middag bestaende av tigerrakor och banana splitt. Tror nastan att tigerrakor ar min nya alsklingsratt, fasen vad gott det ar! Skulle typ kunna leva pa det. Man far passa pa att ata det nar man ar i Indien ocksa med tanke pa hur billigt det ar.

Puss och kram pa er dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0