Skoförvaring

Såhär kan det se ut på en hatthylla om man har brist på platser att förvara skor på i hemmet. Av någon konstig anledning ökar antalet skor också, I wonder why...;)



Har suttit i telefonkö hela morgonen för att prata med olika sjukvårdsupplysningar. Jag har kopplats hit och dit och fått förklara mina symtom för drygt fem olika personer nu. För tillfället väntar jag på att bli uppringd av Norrlandskliniken som ska avgöra om jag måste ta mig dit för undersökning. Jag inser väl att jag behöver det eftersom det rekommenderas när man varit utomlands så länge som jag har varit, men samtidigt har jag ingen aning om hur jag skulle kunna ta mig dit för jag kan fan knappt gå.

Så vad kan det då vara jag drabbats av? Självklart är det svårt att veta utan att man gjort ett par undersökningar, men en sjuksyster berättade att det kunde vara en bakterie som jag drabbats av som på något sätt etsat sig fast i min magsäck och orsakat en rejäl magkatarr. Men så är det som så med tropiska sjukdomar att vissa inte går över av sig själva heller, så jag får helt enkelt vänta och se vad som sägs lite senare.


Kommentarer
Postat av: anna

ojdå :/ hoppas du kan komma iväg dit!

2011-05-23 @ 13:54:02
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Carro

HAHA, jag har också skor på hatthyllan nu! Trodde jag var den enda XD

2011-05-23 @ 15:47:47
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0