Måste rensa upp här...

Jag måste städa min garderob snart. I min studentlägenhet är det här mitt enda ställe där jag kan förvara kläder, och det är helt klart för litet med tanke på hur många plagg jag äger. Resten av kläderna ligger i min soffa i brist på annan plats. Det blir oftast som så att jag bara knölar in kläderna i garderoben när de är nytvättade, så efter ett tag är det ingen ordning alls.



Nu är det med andra ord dags för en upprensning. Önskar att jag kunde ta ut alla sommarkläder och förvara dem någon annanstans tillsvidare, men som jag sa har jag inte plats. På ett eller annat sätt ska jag väl ändå kunna komma på en smart lösning.

Dessutom älskar jag garderobsrensning, tro det eller ej! Man hittar alltid något plagg som man glömt bort att man har, så gammalt blir som nytt:) Detta är väl en anledning till att man borde rensa oftare än vad man faktiskt gör!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God eftermiddag vännen..Hihih,,känner igen det där med garderoberna att man har allt för mycket som bara tar plats och soffan ska vi inte prata om..Ha en skön helg.kram

2010-10-15 @ 12:36:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att jag har så mycket kläder men jag skulle nog få bra mycket över om jag hade sån liten plats så jag förstår dig...

2010-10-15 @ 13:55:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Carro

tycker också om o göra iordning garderoben, just för den anledningen som du sa!! :)

2010-10-16 @ 15:46:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0