Charmtroll

Åt middag hos pappa igår och passade då på att hälsa på hans 4 katter. Ja, han har 4 stycken! Det är en kattmamma och hennes 3 ungar som han har tagit hand om och de är supermysiga allihop. Förutom det att de är utekatter och släpar hem sina byten till vardagsrumsmattan, hmmm...

Kattmamman Cissan:)

Snobben

Nisse och Baby.


Lite senare på kvällen blev det bio. Gav Fredrik ett sånt där kärlekshäfte på alla hjärtans dag i år, och eftersom meningen var att det skulle användas fick jag den här lappen igår.



Eftersom det var jag som gav Fredrik det här häftet var det såklart jag som fick stå för både biljetter och snacks. Filmen däremot bestämde vi tillsammans och det blev Bad Teacher. En helt okej film:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Så söta!

Trodde min katt var lite knäpp som låg rakt ut med bakbenen åt sidan... men det gör visst de där katterna också. haha. Så skönt att veta att han inte är missbildad ;) haha. (notera att jag inte haft katt innan, sen jag var jätteliten)

2011-07-25 @ 10:46:19
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0