Pensionär?

Köpte det där linnet från BikBok jag bloggade om häromdagen under dagens runda på stan. Fick ett litet tips när jag såg linnet på en skyltdocka, nämligen att stoppa in det i ett par svarta jeans eller kjol. Det var skitsnyggt på skyltdockan så jag ska absolut prova:)



Direkt efter att jag tagit den här bilden lossnade en knapp från linnet, så kvalitén är väl inte den bästa. Vilken tur att jag älskar att sy, hmmm...

Resten av dagen är oplanerad än så länge. Fick höra lite tidigare att det börjar bli pensionärsvarning på mig. Jag är uppe med tuppen om mornarna för att ta en joggingrunda, jag är inne i stan först av alla och sen kommer jag hem lagom till att resten typ går upp ur sängen på sin semester. Haha, det kanske ligger någon sanning i det. Skyller på att det är träningseffekten som gör mig så pigg och alert, men det tycker jag bara är bra! Så kalla mig gärna pensionär, jag ä´int bitter i alla fall;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var ju sjukt mkt snyggare på dig än på bilden du visade häromdagen!!! Det där vill jag med ha!

2011-07-21 @ 14:35:25
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

vilket fint linne :D

2011-07-21 @ 16:23:08
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0