Sommaren på Resö

Igår kom jag hem från Resö efter en mysig vecka tillsammans med delar av min underbara familj/släkt. Vi har ätit, druckit, solat, pratat gamla minnen och ätit lite till. Fan vad jag känner mig äcklig efter all mat jag proppat i mig under den senaste veckan, fy. Här får ni se lite bilder på hur jag har haft det!

Grillning.


Strandliv.

Don´t even ask. Familjelek!

Tante och onkel.


Åkte iväg till Nordby där vi bland annat handlade godis i en av Sveriges största godisbutiker. Nam nam!


Åt pizza nere vid hamnen där den så kallade "stjärnkocken" Dan Lexö lagade mat. Vetefasen om man kan kalla honom för stjärnkock efter den matupplevelsen...


Kvällspromenad.



Ja, jag har haft det bra:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Det ser ut som om du haft det underbart! Och vilken vacker regnbåge! =)

2011-07-18 @ 13:09:43
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Såg ut som du haft de himla bra! Den godisbutiken skulle ja gärna velat besöka,vart ligger den?

2011-07-18 @ 14:14:14
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0