Hypnotisören

Har ni läst den här boken? Om inte så gör det genast. I Indien så gick den här boken runt bland alla oss studenter, och ingen kunde sluta läsa för att den var så spännande. Vi diskuterade även att det säkerligen skulle bli en film av boken, och vad kommer jag hem och läser bland nyheterna? En film är på G! Så ta till er detta boktips om ni vill ha lite spänning i tillvaron:)



Jag känner mig mycket piggare och bättre idag. Sitter med en tallrik yoghurt och musli och försöker uppdatera mig lite om vad som hänt ute i världen de senaste 2 månaderna. Har bara hört en enda nyhet under tiden jag varit i Indien och det är att bin Laden hittats. Eller okej... Satt och såg på det engelska prinsbröllopet också så det vet jag väl lite om, haha:) Annars nada.
Jag har även varit en första vända i tvättstugan redan. Har nog aldrig haft såhär mycket smutstvätt förut, det kommer bli 9 fullproppade maskiner totalt. Denna dag kommer härmed bestå av städning och plock här hemma, för det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0