Stress!

Jag känner mig inte som den bästa bloggaren just nu. Det är mycket annat som händer och det får faktiskt gå först! Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar, särskilt nu när jag är hemma under så kort och det finns så mycket jag vill göra, men man får försöka göra det bästa av situationen.



Risken är stor att jag kommer tillbaka till Umeå helt sönderstressad istället för utvilad. Men det brukar gå över efter ett par dagar tack och lov. Nu blir det fix och don här hemma innan det händer lite annat smått och gott:)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ibland har man inte tid för bloggen och då ska man inte stressa över det utan bara njuta av fritiden när den kommer :)

2011-11-10 @ 09:17:35
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Finns annat som är viktigare än bloggen.=)

2011-11-10 @ 12:03:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0