Sri Lanka

När det var dags för oss att åka hem från Indien fick vi åka via Sri Lanka och stanna där under ett dygn. Detta pga flygtiderna, men det gjorde inte mig något att få uppleva ytterligare ett land! Allt var gratis också, vi blev upphämtade vid flygplatsen, fick bo på ett fint hotell och äta god mat. Sen fick vi skjuts tillbaka till flygplatsen dagen därpå:)
Allt hade varit perfekt om det inte vore så att jag blev magsjuk samma dag vi skulle åka hem. Man ska ha en jävla tur om man slipper magsjuka när man är i Indien, men att få det sista dagen var ingen höjdare. Tur att det finns piller som kan stoppa upp det hela, för jag klarade alla flygresor tack vare dessa droger.

Välkomstdrink.


Buffé till middag. Jag hade faktiskt aptit trots magsjuka, även om jag inte fick behålla det jag åt;)



Jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka till Sri Lanka. Det var helt annorlunda än Indien och jag gillade verkligen människorna där. Så en vacker dag kanske jag åker tillbaka=)

Efter ett dygn i lilleput - landet var det dags att flyga vidare. Efter en tur till Maldiverna, London, Stockholm och slutligen Umeå var jag äntligen hemma igen efter att ha varit på resande fot i 2 månader. Det var helt underbart. Ni anar inte hur mycket jag hade längtat efter svensk mat, en riktig dusch, kyla och regn. Borta bra men hemma bäst heter det ju:)


Kommentarer
Postat av: Carro

nemen fasen vad segt ändå att ha klarat sig hela tiden o sen sista dagen får man det!åh, så irriterande liksom. hehe

2011-10-13 @ 21:01:11
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Felicia

åh det såg inte helt fel ut!!



SV: tack så mkt!



puss

2011-10-14 @ 00:28:06
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul att du varit på så många olika platser.

Vad jobbigt med magsjuka, speciellt sista dagen.tur att det finns piller som hjälper :)

2011-10-14 @ 12:38:21
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0