Man kan inte gilla allt!

Vi har alla mat som vi inte gillar. Okej, jag avskyr surströmming, palt och kroppkakor vilket är förståeligt eftersom det är mat som många hatar, men  sen finns det en del mat som jag inte tycker om men som majoriteten av befolkningen faktiskt gillar.
 
 
För att ge er några exempel. Jag tycker inte om ketchup, ärtor, burkmajs, rödbetor på burk, röd lök, saltgurka, dressing och bearnaisesås. Nog för att jag klarar av att äta detta, men det betyder inte att jag tycker om det. Vad gäller majs så är det lite weird, för jag ogillar majs på burk men klarar av minimajs och majskolvar. Och bearnaisesås... Jag känner mig som den enda svensken som inte tycker det är gott, haha.
 
Finns det någon mat ni inte klarar av?

Kommentarer
Postat av: Jenny

är faktiskt inte heller mkt för bea sås :)

2012-08-19 @ 12:15:22
URL: http://jenlen.blogg.se
Postat av: Sarah

Vet ingen som inte gillar ketchup lr bearnaise ;)

2012-08-19 @ 14:33:56
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Johan

Bea är ju supergott ju! Dock inte så nyttigt ;)

Jag har väldigt svårt för svamp och kål. Champinjoner på burk har jag nu i sommar kommit fram till att jag kan äta ibland, men det är både smaken och konsistensen jag har svårt med. När det gäller kål är det både blomkålsstuvning och typ kålpudding. Det går inte. Usch. Annars kan jag nog äta det mesta, även om jag så klart inte tycker allt är gott...

2012-08-24 @ 10:43:35
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0