Ogillar!

Äntligen har jag lyckats se klart samtliga Harry Potter filmer. Det tog sin lilla tid, drygt 8 månader! Säger väl en hel del om vad jag tycker om HP och allt hokus pokus...
 
 
Jag kan ärligt säga att jag hatar Harry Potter. Kan inte någon trolla bort honom? Eller det kanske är mer rätt att säga att jag hatar genren, för dessa filmer är rena rama sömnpillret. Den första filmen funkar väl, men resten... Det här är helt enkelt en genre som man antingen älskar eller hatar och det går definitivt inte hem hos mig. Men jag gav iaf filmerna en chans!

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Åh jag som älskar Harry Potter!! Vad olika man tycker :)

2012-08-27 @ 10:01:30
URL: http://finafrun.se
Postat av: girly

Försökte se en av de första filmerna ca 10 gånger, kan ha berott på att jag och min dåvarande kille var nykära och hånglade dygnet runt ;)

2012-08-27 @ 12:02:26
URL: http://www.girlysworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0