Snark

Jag är helt slut. Det känns som om jag inte har någon fritid längre! Jag vet att jag har varit bortskämd med knappt någon skola tidigare, men eftersom jag är van vid det blir en 40 timmar lång arbetsvecka en stor omställning för mig.



Idag har jag återigen fungerat som studiestöd och under eftermiddagen fick jag välja om jag ville följa med antingen på slöjd eller till Naturhistoriska riksmuséet med en ungdom. Valet föll faktiskt på slöjd och det blev en rolig timme där ungdomarna jobbade på väldigt effektivt!

Det jag gillar med min praktikplats är alla aktiviteter vi gör, och det kostar inte ett öre för mig utan jag får allt betalt. Även frukost, lunch och mellanmål så det är helt perfekt. Idag var exempelvis vår kokerska sjuk så då fick vi beställa grekisk mat istället. Ingen klagade;)


Kommentarer
Postat av: Carro

hehe förstår att du inte klagar på det ;)

2012-01-25 @ 20:29:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Bara kämpa på! :)

2012-01-26 @ 06:54:31
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0