Full rulle

Jag gillar vitt just nu! Denna cardigan kommer från Vila och kostar 399 kronor:)
 
 
Vilken dag detta har varit. Det är först nu jag kan sätta mig ner och bara slappna av. Under måndagen hittills har jag hunnit med att flyga upp till kalla Norrland, tvätta, träna och fylla kylen. Nu är jag värd en kopp kaffe och ett avsnitt av Desperate Housewives!
 
Förresten möttes jag av en mindre trevlig nyhet när jag kom hem. Det har tydligen skett ett mord precis där jag bor och jag kan väl säga som så att det inte är den mördade som bodde här utan mördaren. Som dessutom är frisläppt. Va mysigt. Det är verkligen ett härligt område man bor i. För några år sedan slog Hagamannen till ett par hundra meter från mitt fönster och nu har det skett ett nytt mord. Det känns ju tryggt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den tröjan ser helmysig ut :) Jag har fortfarande inte hittat en stickad tröja att köpa än..

2012-11-05 @ 17:21:08
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0