Kärlek!

Något av det finaste jag någonsin fått är alla kärleksbrev av F. Materiella saker kan slänga sig i väggen, det är ingenting mot när en person öppnar sig totalt.  Ibland kan jag tycka att romantik är klyschigt, särskilt när det blir som i filmer.  Men ibland kan det också vara ganska fint när någon promenerar i timmar för att stå utanför ens dörr mitt i natten... Jag har varit lyckligt lottad. Eftersom det har varit alla hjärtans dag nyligen vilja dela med mig av ett litet utdrag. Med F´s vetskap såklart!

 

Jag sitter ofta och funderar på hur vårat liv skulle se ut om 10 år, har vi gift oss? har vi skaffat barn?, jag får inga konkreta svar för jag är inte synsk, men jag vet att du är den rätta för mig, och får jag inte leva med dig vill jag faktiskt inte leva alls. Mitt liv har ändrats radikallt det sista året jag har snöat in mig i mig själv och blivit tokig i huvudet det är inte ditt fel det är mitt eget..

 

Från första gången vi träffades så föll jag för ditt utseende, dina vackre gröngråblåa ögon som jag dör för varje gång jag ser dom, eller ditt blonda fina hår och ditt underbara skratt.  Jag sitter nu och skriver och saknar dig, jag känner lukten av dig jag ser dig framför mig med ditt vackra leende, hur du böjer lite på huvudet och flirtar med dina ljusa vackra ögon. Jag har aldrig känt den hära kärleken som jag känner för någon annan och jag kommer heller aldrig mer kunna ge min kärlek till någon annan. Så oavsett vad som händer i livet så älskar jag dig. Du har gjort någonting med mig som är ofattbart, att du har tagit hela mitt hjärta och slitit ut det.. det är bara så det är, för mitt hjärta är ditt.

 

Är han inte söt?!

 

Love u <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Va mysigt o få kärleksbrev :)

2014-03-03 @ 21:54:39
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0