Kartläsar´n

Min arbetsvecka är avklarad. Har tagit ut 2 studiedagar och är därför ledig imorgon och på måndag. Det känns som om jag valde rätt dagar vädermässigt:) Under veckan som gått har dagarna flytit på och idag på idrotten stod orientering på schemat. Jag har aldrig påstått att jag kan läsa en karta så det var väl inte särskilt förvånande att jag lyckades leda en ungdom vilse. Hmmm. Tur att vi hittade tillbaka till slut. Orientering har aldrig riktigt varit min grej, hehe.

 

Imorgon bitti tänkte jag prova på att springa en sväng. Jag har inte ont i smalbenen längre så jag ger det ett försök!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha:))) de hade ja säkert oxå lyckats med;)))

2012-05-24 @ 18:50:18
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: Carro

åh, spännande med orientering ändå. jag har funderat på att börja på det faktiskt =)

2012-05-24 @ 21:33:13
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0