Mot Farsta

Söta tillsammans? Absolut. Men skenet bedrar. De här flickorna är så långt ifrån vänner man kan komma. Den ena katten är väldigt på den andra hela tiden (ni kan ju gissa vilken), och då den ena vill ha närhet och den andra frihet blir det en del spott och fräs. Man kan alltid hoppas att de blir vänner till slut, men ärligt talat så tror jag inte det.



Om en stund ska jag åka till Farsta för ett praktikantmöte. Denna gången ska jag till ett av Magelungens behandlingshem och träffa en man som ska prata om psykologiutredningar eller vad det nu var. Många har lovordat just denna praktikantträff så förhoppningsvis får jag en spännande förmiddag:)


Kommentarer
Postat av: Carro

haha, men sötnosar då, inte bråååka ;P

2012-05-16 @ 08:35:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0